Com comprar

Cómo comprar

Comprar a Refetbcn és molt senzill, els nostres productes s’organitzen per categories, busca i tria els que més t’agradin. Hi ha productes que es poden comprar directment i d’altres que s’han d’encarregar.

Comprar en Refetbcn es muy sencillo, nuestros productos se organizan por categorías, busca y escoge los productos que más te gusten. Hay productos que se pueden comprar directamente y otros que se tienen que encargar.

Productes que es poden comprar directament:

1. Escull els productes que t’interessen
2. Selecciona el producte y fes clic al botó “afegir a la cistella.
3. A continuació es pot triar seguir comprant o tramitar la comanda.
4. Selecciona el mètode de pagament: mitjançant transferència (envía’ns comprovant de pagament i la teva comanda serà més àgil) i mitjançant passarel·la bancària.
5. Confirma la comanda.
6. Es rebrà un correu amb la confirmació de la comanda.

Productes per encàrrec:

Hi ha productes com les catifes, o els productes fets a mida ja sigui per tamany o per color, que es teixexen per encàrrec. Si t’interessa fer una comanda d’algun d’aquests productes personalitzats envía’ns un correu a info@refetbcn.cat i digue’ns el model i colors que t’agraden. Refetbcn crearà una comanda personalitzada per a que puguis realitzar la compra a través de la web.

Productos que se pueden comprar directamente:

1. Elige los productos que te interesen.
2. Selecciona un producto y haz clic en el botón “Añadir al carrito” para añadir el artículo a la cesta.
3. A continuación se puede elegir seguir comprando o tramitar el pedido.
4. Seleccionar un método de pago: mediante transferencia (envíanos comprobanet de pago y tu pedido serà más ágil) o mediante pasarela bancaria.
5. Confirmar el pedido.
6. Se recibirá un email de confirmación del pedido.

Productos por encargo:

Hay productos como las alfombras o los productos hechos a medida por tamaño o color, que se tejen por encargo. Si te interesa encargar alguno de estos productos personalizados envíanos un correo a info@refetbcn.cat y dinos el modelo y colores que te gustan. Refetbcn crearà uun pedido personalizado para que puedas realizar la compra a través de nuestra tienda on line.

COM ES FAN ELS ENVIAMENTS? / ¿CÓMO SE REALIZAN LOS ENVÍOS?

Enviem els nostres productes a través de Correus mitjançant paquet certificat.

El termini d’entrega de la teva comanda des de que tu fas la comanda a la web serà de 6 dies laborables. Tot i amb això, si t’urgeix rebre abans la teva comanda perquè has de fer un regal envía’ns un correu a info@refetbcn.cat i intentarem que t’arribi dins del termini que necessites.

Per cada comanda apareixerà indicat l’import exacte de l’enviament a pagar una vegada s’hagin complertat les dades d’enviament, sempre abans que es faci efectiva la compra. 

Les despeses d’enviament son de 4,95 euros per qualsevol enviament a la Península, Baleares, Canàries, Ceuta i Melilla i de 9,95 euros per a la resta d’Europa.

Los envíos se realizan a través de Correos mediante paquete certificado.

El plazo de entrega de tu pedido desde que tu haces el pedido son 6 días laborables. No obstante si te urge hacer un regalo, ponte en contacto con nosotros a través de info@refetbcn.cat e intentaremos que llegue en el plazo que necesitas.

Para cada pedido aparecerá indicado el importe exacto a abonar una vez que se hayan completado los datos de envío, siempre antes de que se haga efectiva la compra.

Los gastos de envío son de 4,95 euros para la Península, Baleares, Canarias, Ceuta y Melilla y de 9,95 euros para el resto de Europa

ON PUC REBRE LA MEVA COMANDA? / ¿DONDE PUEDO RECIBIR MI PEDIDO?

La pots rebre on vulguis, a casa, a la feina….recomanem posar l’adreça on seràs en horari d’oficina. Si fas el pagament mitjançant Paypal es important que verifiquis que l’adreça d’entrega que indica Paypal és la correcta.

Puedes recibir el pedido en la dirección que más te convenga (domicilio, trabajo,…), recomendamos poner la dirección donde estarás en horario de oficina. Si realizas el pago mediante PayPal, es importante verificar que la dirección de entrega que indica PayPal es la correcta.

QUÈ PASSA SI NO HI SÓC QUAN EM PORTEN LA COMANDA? / ¿QUÉ PASA SI NO ME ENCUENTRAN CUANDO TRAEN EL PEDIDO?

Si al moment de fer l’entrega no hi ha ningú per rebre el paquet, Correus deixarà una nota per a que vagis a recollir-lo a l’oficina més propera.

En caso de que en el momento de la entrega no se encuentre nadie para recibir el paquete, Correos te dejará una nota para que vayas a recoger tu pedido en la oficina más cercana.

DEVOLUCIONS / DEVOLUCIONES

 

ERROR A LA COMANDA / ERROR EN EL PEDIDO

Refetbcn posa tots els mitjans per a que això no succeeixi, però si hi ha un error per part nostra el resoldrem amb la major brevetat possible i sense despeses addicionals. Posa’t en contacte amb nosaltres a info@refetbcn.cat i ho solucionarem tan aviat com sigui possible.

Refetbcn pone todos los medios para que ésto no suceda pero si cometemos algún fallo involuntario lo resolveremos en la mayor brevedad posible y sin costes adicionales.
Para ello, ponte en contacto en info@refetbcn.cat y lo solucionaremos lo antes posible.

PUC RETORNAR/CANVIAR EL PRODUCTE? / ¿PUEDO DEVOLVER/CAMBIAR EL PRODUCTO?

Sí, tens fins a 15 dies naturals desde la recepció de la comanda per realitzar un canvi o devolució perquè has canviat d’opinió o vols un altre color.
Condicions:
– les despeses de devolució hauran de ser assumides pel client
– els productes no poden estar usats i s’han de tornar amb l’embalatge original
– els productes personalitzats o fets a mida no admeten devolució. 

Pots optar per la devolució complerta del producte, per un canvi, o per demanar un val de descompte per la teva propera compra.

Sí, tienes hasta 15 días naturales desde la recepción del pedido para realizar un cambio o devolución porque has cambiado de opinión, te has equivocado en el color….
Condiciones:
– Los gastos de devolución deberán ser abonados por el cliente.
– Los productos deben ser devueltos en las mismas condiciones en que los has recibido.
– Los productos no pueden haber sido usados.
– Los productos personalizados o hechos a medida no permiten devolución.

Puedes optar por la devolución completa del producto, por un cambio o por un vale descuento para tu próxima compra.

COM PUC RETORNAR UN PRODUCTE? / ¿CÓMO PUEDO DEVOLVER UN PRODUCTO?

Posa’t en contacte amb nosaltres mitjançant email a info@refetbcn.cat o truca’ns per sol·licitar la devolució. Si la devolució s’accepta el reembossament es realitzarà tan aviat com sigui possible, sempre dins del 15 dies des de la recepció del producte. Farem el reembossament mitjançant el mètode de pagament que vas fer servir per la compra.

Ponte en contacto con nosotros mandándonos un email a info@refetbcn.cat o  llamando por teléfono para solicitar una devolución.
Cuando recibamos el pedido revisaremos que se cumplan las condiciones para aceptar una devolución.
Si la devolución se acepta, el reembolso se efectuará lo antes posible (una vez recibidos los productos) y, en cualquier caso, dentro del plazo de 15 días desde la fecha de recepción del producto. El reembolso se efectuará siempre en el mismo medio de pago que utilizaste para pagar la compra.

PROPIETAT INTEL·LECTUAL: no està permesa la inclusió dels continguts de www.refetbcn.cat en altres portals d’Internet sense el nostre consentiment, ni en altres mitjans o suports. Tampoc no es permet la reproducció o distribució de les imatges* de la pàgina.

PROPIEDAD INTELECTUAL: no está permitida la inclusión de contenidos de la web www.refetbcn.cat en otros portales sin nuestro consentimiento expreso, ni en otros medios de soporte. Tampoco se permite la reproducción o distribución de las imàgenes de la página.

 

RefetBcn

Marta Zudaire Rovira

Premià, 26-28 – 1er 2ona – Tel. 670356046

C.I.F.: 36.520.791-B